perjantai 21. lokakuuta 2022

Tulihan se sieltä. Korona

 Pitkään tässä ollaan sinnitelty. Asiakaspalvelutyössä lähes koko Covid-19 ajan ollut ja taudilta säilynyt. 5. rokotetta saanut. Nyt se sitten iski. Koronavirus löysi tiensä myös minun kroppaan. Oireet ovat onneksi vielä lievät. Ajattelinkin aluksi, että olin vain vilustunut, mutta kotitestin tehtyäni ei siinä kauan mennyt kun kaksi viivaa törötti koronatestin kannessa. Nuhaa, lihas/nivelkipua, lievää lämpöä. 





Tunnollinen duunari sairastaa omalla ajallaan 

Sen verran tunnollinen duunari taas tuli oltua, että sairaus iski, kun oli pikkujouluviikonloppu tulossa ja 4 päivän vapaat, joten omalla ajalla saa taas sairastaa, kuten tunnollisen duunarin pitääkin 😅💩#not Minkäs teet ja sitä rataa. 

Nyt sitten odotellaan, paheneeko oireet, vai suojaako rokotteet pahemmalta sairastumiselta. Hulluksikin minua on sanottu, kun olen rokotteisiin uskonut, mutta edelleen ei minulla ole mitään syytä epäillä suomalaisen terveydenhoidon ammattitaitoa. Siksi uskon lääkäreitä ja hoitajia enemmän kuin puskasta huutelijoita. Uskon myös, että immuniteettivajeeni vuoksi tartunta olisi vakavampi ilman rokotteita. Koskaan en ole kuvitellut, että rokote tartunnalta suojaisikaan, vaan vakavalta sairastumiselta. Päivittelen olotilaa myöhemmin, jos ja kun mahdollista. Nyt vaan lepoa ja drinkkiä ja eteenpäin! #eteenpäin  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti